W Mark Music Poland dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko, bezpiecznie i w idealnym stanie. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące dostawy, czasu realizacji oraz zasad zwrotu towaru.
Dostawa – szybko i bezpiecznie
Koszty dostawy:
- Kurier DPD / InPost / FedEx / DHL / GLS– od 19 zł (dokładna kwota podawana jest przy składaniu zamówienia),
- Paczkomaty InPost – od 12 zł,
- Odbiór osobisty – 0 zł (ul. Powstańców 7a, 47-420 Siedliska – po wcześniejszym umówieniu terminu).
Czas realizacji zamówienia:
- Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizujemy tego samego dnia roboczego (jeśli towar jest dostępny),
- Standardowy czas dostawy kurierem: 1–7 dni roboczych,
- O wysyłce informujemy e-mailem – wraz z numerem przesyłki do śledzenia.
Bezpieczeństwo:
- Wszystkie produkty są dokładnie zabezpieczone i pakowane z największą starannością,
- W razie uszkodzenia paczki w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem i kontakt z nami.
Zwroty – masz prawo zmienić zdanie
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jako konsument masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu?
- Skontaktuj się z nami mailowo na: sklep@muzyczny-online.pl – poinformuj o chęci odstąpienia od umowy.
- Wypełnij formularz zwrotu (możemy go przesłać mailowo).
- Odeślij produkt na adres:
- Mark Music Poland – Marek Blokesz
- ul. Powstańców 7a
- 47-420 Siedliska
- Mark Music Poland – Marek Blokesz
Warunki zwrotu:
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący (chyba że produkt był wadliwy).
- Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru dokonujemy zwrotu pieniędzy w ciągu maksymalnie 14 dni – przelewem na wskazane konto.
Zwroty towaru uszkodzonego lub niezgodnego z zamówieniem
Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że produkt jest:
- uszkodzony,
- niezgodny z opisem,
- niekompletny,
niezwłocznie skontaktuj się z nami na: sklep@muzyczny-online.pl
Do zgłoszenia warto dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru oraz numer zamówienia.